A Little Creation From My Little Kitchen....
Image Hosted by FileHive.com
By: baby batriesyia

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 26-Jun-2006 09:58 Email | Share | Bookmark

Kek sebelum dihias
Kek sebelum hias
 
 
Bercakap pasal dekorasi kek, what an excitement!!!....Everyday u want to get improved.....tp benda mcm ni nak kena praktis selalu, idea pun mesti selalu ada....yang lawaknya, lain yang dirancang, lain pulak yang diconteng di atas kek..... Itu le yang selalu jadi.....kadang2 idea x datang, itu yang susah tp janji setiap kek dpt dihias, puas hati.....

Minggu ni deco 2 biji kek, as usual, satu utk nanny (gemuk le nanny ku....asyik makan kek subsidi dari aku je.....) dan satu lagi untuk office mate hubby.....haa....makan le korang.....seronok bagi orang makan.....kek tu pun kita sendiri x cuba pun....suka hias je....makan dah x boleh masuk tekak sbb selalu sangat dok main ngan icing tu....





View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net