A Little Creation From My Little Kitchen....
Image Hosted by FileHive.com
By: baby batriesyia

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 2-Jan-2008 02:44 Email | Share | Bookmark

 
Hari ni ShinCHan nak masuk sekolah......kek ni utk cikgu kat taska sbb Shinchan dah masuk tadika....kek utk bye-bye kat cikgu...... ....



Ini lak kek coklat.....mcm biasa ler....



Ini lak dinner semalam....anak dara ku itu marah2 sbb katanya dah janji nak masak mee kat dia pagi tadi....so nak tak nak, kita pun geledah ler peti sejuk cari apa nak masak ngan mee......bnyk dia makan lak....selalu secuit pun tak abis......kali ni masak pun x bnyk, 1/2 kg mee ajer tp pueh hati den....licin pinggan.....semua sapu licin......lapor ler gamaknya ye.....



Nina wrote

Quote:
rani >> terima kasih rani.....selalu praktis tentu dpt buat....
zuhri >> thanks zuhri....zuhri pun....apa ler kurangnya....
ida isk >> thanks ida....
MaDiHa >> selamat tahun baru MaDiHa.....
Linda >>
Ida Natrah >> thanks ida....and salam tahun baru buat ida sekeluarga gak...
nurul > nak sikit....boleh....ambik ler....
Ana >> thanks ana....
syazwaniadnan >> thanks......besar doa buat akak tu....amin....moga kita semua diberkati dan dirahmati....
Noor >> Hai Noor....lama tak dengar citer dr noor......salam tahun baru...
theseller >>
@adhocmedia >> boleh....kalu sudi nyiru akak tadahkan...
lily >> lining utk kartun tu akak pakai chocolate yg dicairkan.....this time guna kaedah transfer method......


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net