A Little Creation From My Little Kitchen....
Image Hosted by FileHive.com
By: baby batriesyia

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 26-Dec-2007 17:13 Email | Share | Bookmark

 
Kek ni baru jer siap.....lega rasanya......as usual simple jer......di dalamnya kek coklat.....ini kek kedua selepas kek yang dibakar mula2 sekali sudah herot petot dikerjakan anak daraku yang tocit itu.....alahai......ingatkan boleh ler rehat awal bila siap bakar kek tu smlm.....sekali masa tengah sejukkan kek, anak dara ni panjat kerusi....ambik lidi kek...dan dikorek2nya kek itu......aaaaaaaa........masa tu dah pukul 11 mlm....alamak.....sabar ajer le......lalu kek tu terpaksa dipotong2 utk santapan anak2 ajer.....kemudian terus adun yang baru......nasib baik jadi cantik....compare ngan yg mula2.... mmg rezeki empunya badan dpt kek yg lebih baik......ada udang sebalik mee rupanya......

Customer serahkan bulat2 bagaimana hiasan kek....so this is the result of my experiment.....hmmm...experiment ekkk....kira ya ler tu.....sbb kita bukan pro.....bnyk kena belajar lagi....sbb lain yg plan, lain lak yg jadi... ..berjam2 nak siapkan deco....alahai.....kalu dihitung dkt 3 jam jugak....mujur ler outcome x mengecewakan daku....ahaks.....





Nina wrote

Quote:
lynnhassan >> itu ler ya.....kadang2 warna2 lembut ni buat hati rasa syahdu jer.....warna gitu customer yg request.....yg lembut2.....
ana >> kek tu berat gak, sekitar 1.5 kg, kalu dah plus ngan fondant dah lebih 2 kg.....saiznya 8 x 8 sbb nak kek naik tinggi.....kalau x biasa bakar saiz 9 x 9
yinhasni >> terima kasih yin.....juga kerana selalu menjenguk ke sini......betul kata yin, kita ni buat apa pun mesti dengan ikhlas hati kan yin, kalu tak, tentu hasilnya nanti tidak akan sempurna.....@ kita sendiri yg tengok x sempurna......
zura >> alahai zura.....buat akak gelak jer.....meh kita boh enjin turbo lak......hehehe[
zuhri >> hehehe....sila ler zuhri.....
nabialishad >> alahai.....buat apa ler menuntut ilmu ngan kita..bukan ler ada ilmu tinggi mana pun.....tunggu ler kot2 ada rezeki ku ambik degree bab deco2 ni.....
harleena >> kalu dekat nina alukan....tp segan lak ekk....nina ni x reti buat kerja org tengok.....hehehe
rinnchan >> cantik pun kena makan gak rinn...dah nama pun kek....hehehe
Ezza >> kek sendiri ler ezza..takan ler nak letak kek orang, karang kena saman lak.....mmg ambik tempahan....tp blog bisnes kita kat blogspot sana.....






View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net