A Little Creation From My Little Kitchen....
Image Hosted by FileHive.com
By: baby batriesyia

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 17-Dec-2007 01:27 Email | Share | Bookmark

Lagi kek untuk tayangan pagi ini......mengantuk lak rasanya.....kalu ler cuti tahun masih ada, dah tentu aku cuti ajer rehat2 kat rumah.....tapi apa ler daya nooo....nasib ler ada cuti krismas dkt hujung tahun....ada gak ler cuti buat rehat2......




Tahun 2007 akan berakhir tak lama lagi.....meaning bertambah setahun lagi dlm kalendar hidup kita.......ada azam baru ke??? Actually azam tahun ni x tercapai lagi.....apa ekkk azam tu??? nak jahit langsir jer.......udah 2 atau 3 tahun x diganti yg baru......kain udah ada, tp malas betul nak potong....... salah sendiri tu......






View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net